zondag 18 oktober 2015

unboxing+review telefoonhoesjesstore

heey lieve lezers.

vorige week mocht ik een samenwerking aangaan met telefoonhoesjesstore . dit is ook meteen me eerste samenwerking. dus het was allemaal nieuw voor me hoe gaat het in zijn werk etc. maar eigenlijk ging dat vrijwel uit zichzelf. ik kreeg vorige week zaterdag een mailtje van ze dat ze het hoesje. dinsdag op zouden sturen. dus dat wilt zeggen dat ik  hem woensdag binnen zou krijgen. maar ik kreeg hem op de dinsdag lekker snel dus. ze hebben natuurlijk niet alleen iphone 5c hoesjes maar nog veel meer soorten dus neem snel een kijkje op hun site.


hier heb je het pakketje. ik kon niet kiezen uit twee verschillende hoesjes dus heb gezegd dat ze me mochten verassen dus ik zelf weet ook niet welke van de twee erin zit dus laten we hem snel open gaan maken (tromgeroffel)






en dit is hem geworden. stiekem hoopte ik al dat deze erin zou zitten omdat lila paars mijn lievelings kleur is. het is een portemonnee/ telefoonhoesje geworden . dus laten we snel verder gaan kijken






en dit is hem dan van de binnen kant. ik heb er al paar pasjes ingedaan zodat je beetje kunt zien wat er allemaal in kan.ik ben er echt super blij mee. de kwaliteit van het hoesje is erg stevig. dus bang dat me telefoon valt en kapot gaat hoef ik zeker niet meer te zijn






hun bezorg service is erg snel want als je he besteld heb je hem de volgende dag al in huis. ook hebben ze leuke hoesjes voor de samsung  net als de htc one . de site van hun is erg duidelijk en ze verkopen super leuke hoesjes. het is zeker een aanrader om er eens een kijkje te nemen. en wat wil je nog meer. dan een hoesje bestellen waarvan je de volgende dag mee kunt rondlopen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten