zondag 25 oktober 2015

review black mask

heey lieve lezers.

pas geleden kreeg ik via een gratis site de black mask. die al je mee eters zou weg moeten halen. ik was erg benieuwd en vroeg hem dus meteen aan. een week later had ik hem al in de brievenbus liggen. en dacht meteen ik maak er een review over dus lees snel verder wat ik ervan vond.



 het was een proef verpakking vandaag dat die het een klein zakje is maar ik kon me hele gezicht er mee besmeren dus het was zeker voldoende. voor jet het op je gezicht smeerde moest je je gezicht met lauw warm water wassen. en daarna kan je het masker over je gezicht smeren de neus en de kin zijn het balngrijks. als volgt moest je het 30 minuten er op laten zitten zodat het opdroogd




tijdens het drogen keek ik samen met me vriend een film  maar iki moest steeds lachen omdat het zo gek aanvoelde. na de 30 minuten kon je hem eraf trekken want het is een peel off masker. bijde gebruiksaanwijzing stond dat het beetje pijn kon doen omdat het masker soort van in je huid zuigd echter voelde ik het alleen op me wangen en ver niet








tada het masker is er af mijn doel was om hem er heel af te krijgen en het is gelukt. nadat ik hem eraf had getrokken zag je op de plek van de neus en kin allemaal witte puntjes op het masker dus het heeft zeker geholpen. me hele gezicht was ook super zacht. nadat ik het masker eraf had waste ik me gezicht weer met lauw warm water en smeerde hem in met een dag crema want dat werd aangeraden om te doen.






wat vond ik van het masker

ik vond hem super fijn en het doet zeker zijn. werk want ik had meteen minder last van mee eters en onzuiverheden. ik raad zeker dit masker aan. en ik zelf ga hem zeker binnenkort bestellen want het is een top producht
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten