dinsdag 15 december 2015

thea topics (tag)

vandaag beantwoord ik voor jullie een aantal thea topics. ik noem hem de thea topic tag.de thee lief hebbers weten vast wel waar ik het over heb. zo niet dan vertel ik graag wat het is. bij pickwick thee hebben ze wat bedacht thea topics. dat zijn vragen die aan een het labeltje van de theezakjes hangen. en ik vind het soms zulke leuke vragen vooral omdat je bij sommige echt na moet denken. als je een leuke vraag hebt kun je hem naar ze opsturen via de site van pickwick en als je geluk hebt komt jou vraag er ook tussen.

vandaag ga ik een aantal van die vragen beantwoorden zodat jullie me beter leren kennen. natuurlijk begin ik bij de vraag die ik heb verzonnen. dus laten we beginnen.

1. wat is je favoriete sport ?
   
   is toch nog steeds fitness. het blijft leuk ook al zie ik niet zo snel meer vooruitgang als in het begin

2. waar wordt je blij van?

   ik word al blij van de kleinste dingen. maar het meest blij ben ik als ik samen met me vriend ben.

3. is werken moeten of willen

  bij iedereen is dit antwoord wel anders denk ik. maar ik vind dat werken willen is. als je je werk leuk vind dan is het niet echt een verplichting dus dan wil je.

4. wat zou je doen met 1 miljoen

   aller eerst betaal ik me studie schuld af zodat ik dat niet meer heb. daarna geef ik wat aan een goed doel. en natuurlijk ga ik met me vriend op vakantie of we kopen een huis.

5 in welk land zou je willen wonen ?

ik zou in een warm land willen wonen maar welke weet ik alleen nog niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten