zaterdag 19 september 2015

30 days challenge dag 19

vandaag krijgen jullie te weten waar ik allergisch voor ben en hoe ik erachter ben gekomen. dus lees lekker verder .



jaja jullie zien het goed. een appel ik ben ellergisch voor appels zn 3jaar geleden kwam ik er achter elke keer als ik een appel at kreeg ik buikpijn eerder dacht ik dat het kwam doordat appels wel eens bespotten werden. dus spoelde ik ze af. maar zelf na het afspoelen kreeg ik super erge buikpijn. en al gauw kreeg ik het bij appelgebak en bij appelsap overal waar appel inzit kan ik niet eten of drinken. en geloof me bijna overal zit appels in vooral in ranja dus nu lees ik elke keer de achter kant van verpakkingen en verder houden me ouders en schoonouders er rekening mee dus dat scheelt ook weer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten