dinsdag 29 september 2015

30 day challenge dag 29

dag 29 is de Ena laatste dag van de challenge vandaag gaat die over wat ik nu allemaal doe nu ik niet meer op school zit dus lezen jullie mee ?


nu ik niet mee op school zit werk ik 5 keer in de week bij Ballorig dat is een speelparadijs voor kinderen waar ze lekker kunnen spelen hier werk ik nu 2 maanden bijna 3. wat ik daar allemaal doe is kassa draaien, kinderfeestjes, peuterdans ochtend, afwassen en frituren

daarnaast ga ik binnenkort ook nog bij me oude stage bedrijf werken in arnhem bij musis sacrum. eigenlijk kon ik daar pas over 2 jaartjes terecht als kok in de keuken maar ze zochten een afwasser en dacht waarom ook niet  en begin daar binnen kort dus ook

in mijn vrije tijd ben ik van plan om het sporten weer op te gaan pakken. dus als ik in arnhem werk ga ik sporten voor dat ik moet beginnen verder als ik vrij ben ben ik het liefst bij mijn vriend en breng ik de dacht met hem door



wat doen jullie in julie vrije tijd ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten