zondag 27 september 2015

30 day challenge dag 27

dag 27 is aangebroken dat wil zeggen dat ik er nog maar 3 hoef hierna ik vond het super leuk om elke dag iets te schrijven maar waar gaat dag 27 over ? nou die gaat over sport hierin vertel ik welke sporten ik gedaan heb en hoelang dus laten we beginnen

zwemmen: ik zat op zwemles en ben tot zwemdiploma b gegaan ik wou niet verder ik heb hier   ongeveer 1,5 over gedaan

turnen : na het zwemmen ben ik op turnen gegaan ik heb dit maar 2 jaartjes gedaan want vond het niet zo leuk aangezien alleen de selectie kinnderen hulp kregen

karate : na turnen ben ik op karate gegaan en heb dit tot de blauwe band gedaan oongeveer 3 a4 jaartjes en heb mee gedaan met een wedstrijd en werd derde

fitness: ik doe nu aan fitness doe het nu ongeveer 4 jaartjes waarvan ik ook een jaar ben gestopt en na een andere sportschool ben gegaan want die is goedkoper en groter en meer ruimte


welke sporten hebben jullie allemaaal gedaan ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten