woensdag 23 september 2015

30 day challenge dag 23

vandaag mijn droom auto *slijm* *kwijl* *loveeyes * hahah zondra ik me rijbewijs heb ga ik sparen dan heb ik hopelijk snel mijn droom auto want wat is mijn droom auto ik vertel het jullie zo nee  niet zo ik vertel het jullie wel nu ja nu meteen


mijn droom auto is een  mini cooper  ja jullie lezen het goed mijn droom auto is de mini cooper. ik vind het super stoer maar ook weer schattig misschien is dat niet het juiste woord ervoor maar dat is wat ik ervan vind alleen komen er steeds meer soorten en de keuze wordt steeds moeilijker tot ni toe wil ik nog steeds de mini cooper one en dan het liefst in het rood met 2 witte strepen over de lengte van de auto van de moterkap tot de achterbak. dus kom maar op met de rijbewijs eerst nog sparen bah duurt lang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten